Deklaracja dostępności
Wstęp do deklaracji dostępności
Komenda Miejska Policji w Przemyślu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej: bip.przemysl.kmp.policja.gov.pl zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Przemyślu.
Data publikacji strony internetowej: 2014-09-08.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-08-14.
Strona internetowa: http://bip.przemysl.gov.pl jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowychi aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- nieprawidłowa etykieta grup elementów formularza - brakuje nazwy
- nieprawidłowe kontrolki o odnośniki formularzy HTML - zestaw pól nie ma legendy nazewnictwa
- nieprawidłowa dostępna nazwa dla linków do obrazów - nazwa linku nie może pochodzić z obrazu
- nie działa funkcja „wysoki kontrast”
- w zakładce "Obsługa osób uprawnionych - tłumacz języka migowego" - nie działa odnośnik "Informacja dla osób niesłyszących"
- w zakładce "Obsługa osób uprawnionych - tłumacz języka migowego" - nie działa odnośnik "Wniosek o świadczenie usług tłumacza PJM, SJM, SKOGN (format doc)
Administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań, aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-10.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.Osobą do kontaktów jest:
Jerzy Koralewicz – kierownik Zespołu Łączności i Informatyki WAG KMP w Przemyślu
Email: jerzy.koralewicz@rz.policja.gov.pl ,
Numer telefonu: 47 823 3201
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audio deskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikacje mobilną chodzi oraz sposób kontaktu . Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie ,kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższej niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna:
Siedziba Komendy Miejskiej Policji w Przemyślu znajduje się przy ul. Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl. Oznaczona jest tablicą z nazwą własną Jednostki znajdującą się na gmachu budynku. Na terenie parkingu dla interesantów KMP w Przemyślu znajduje się miejsce parkingowe dostosowane do parkowania przez osoby niepełnosprawne, oznaczone znakiem pionowym D18a+T29.Do wejścia głównego prowadzą schody. Brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. W holu głównym znajduje się tablica informacyjna, a w dalszej jego części recepcja oraz aparat telefoniczny dla interesantów i samoobsługowy terminal multimedialny Infokiosk. Personel recepcji nie posiada przeszkolenia w zakresie języka migowego.W budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome lub słabo widzące. Interesanci mogą być obsłużeni w holu oraz w pomieszczeniach służbowych Jednostki, w zależności od rodzaju sprawy. Interesanci nie poruszają się samodzielnie po budynku. Odbierani są z recepcji i poruszają się po budynku w obecności funkcjonariusza lub pracownika Policji.Wewnątrz budynku Jednostki znajduje się winda przystosowana dla potrzeb osób poruszających się na wózku. Toalety dla interesantów znajdują się na każdym piętrze budynku. Toalety nie są przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń dostępnych dla interesantów można wejść z psem asystującym.Na każdym piętrze budynku znajdują się oznaczenia dróg ewakuacyjnych, gaśnice ppoż.
oraz hydranty wewnętrzne i ręczne ostrzegacze pożarowe.
Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza języka PJM / SJM online w jednostce Policji lub przez internet proszę skorzystać ze strony internetowej: https://euslugi.policja.pl